PERHATIAN!!!!!

(Tarikh) Thursday, May 28, 2009 (Penulis) hilaluddinkhalid (Label)

KEPADA SEMUA YANG MENGIKUTI BLOG PERSATUAN ANAK-ANAK BENDANG KERING ANDA BOLEH MEMBERI SEBARANG CETUSAN IDEA,GAMBAR DAN APA JUA BERKENAAN KAMPUNG BENDANG KERING UNTUK DIMASUKAN KAN KEDALAM BULETIN YANG AKAN DI TERBITKAN TIDAK LAMA LAGI. ANDA BOLEH MENGHANTAR SEBARANG MAKLUMAT KEPADA : hepshaun@yahoo.com

4 ulasan:

On February 10, 2010 at 12:35 PM , YOPE KIDE said...

Assalamualaikum warga Bendang Kering..Bagus juga usaha kalian untuk menerbitkan Buletin berkaitan kg kita tu... teman cadangkan cuba dapatkan sejarah kpg kita dari org org tua yang masih ada lg ( te,man pun x pasti siapa lg org tua yg ada... sebab teman dah begitu lama x balik ke kpg kita ) dan satu lg cuba down load map kg kita melalui Earth Google atau Google map dan muatkan didalam belutin tu atau paparkan di blog ni... teruskan usaha murni you all untuk keceriaan kpg kita ...teman akan menyokong dari jauh .... yang penting jangan bergerak separuh jalan ...Move and move .

 
On February 10, 2010 at 9:17 PM , YOPE KIDE said...

Salam dari teman diperantauan.... sekali lagi teman tumpang lalu menyelit diruang blog ni....Teman cadangkan keahlian AABK ni elok sangatlah dibuka kepada anak anak B.K yang berada diperantauan... sekurang kurangnya merekla dapat mengetahui aktiviti semasa yang berada di Kg kita.mudah saja rasanya....cuma buatkan satu borang yang menggunakan aplikasi PDF ( acrobat reader ) yang mana borang tu boleh dimuat turun secara on line... Ramai rasanya anak anak BK ni diperantauan...jadi dgn keahlian yang ada pada mereka ...mereka boleh merancang sesuatu aktiviti khusus apabila mereka balik kekampong dimusim perayaan... walaucamna pun aktiviti yg dirancang mesti diselaras dgn AJK AJK yang menetap dikampong kita tu... disamping tu kita juga boleh mengumpul dana dari keahlian mereka diperantauan ...tapi dgn syarat mereka mestilah anak jati BENDANG KERING.sekali lg teman tumpang tanya...siapakah pengasas blog ni...teman ingin memberi sedikit komen... terus terang teman rasakan blog ni bergerak terlalu perlahan.... tidak di up date...jadi jika untuk keahliannya dibuka kepada anak anak diperantauan blog ni mestilah selalu di up date ...jadi barulah mereka tahu segala yang terjadi dan perkembangan semasa persatuan dan kampong kita....maaf teman hanya memberi komen secara jujur .

 
On February 10, 2010 at 9:17 PM , YOPE KIDE said...
This comment has been removed by the author.
 
On February 10, 2010 at 9:18 PM , YOPE KIDE said...
This comment has been removed by the author.